понеділок, 11 лютого 2019 р.

ІКТ 2019 обл.




Посилання на файли:

Файли для роботи





VІII Всеукраїнська учнівська олімпіада

з інформаційних технологій

ІIІ етап




м. Дніпро

9 лютого 2019 року

                                                                                                                                                

Уважне вивчення умов і допоміжних матеріалів завдання – половина успіху

 


Людина нібито

не літає...

А крила має.

А крила має!

            Ліна Костенко



Людина з далеких давен мріяла літати і у ХХІ сторіччі вона має безліч способів дістатись до неба. Але в наш час, беззаперечно, основна можливість здійснити повітряну подорож швидко і зручно – літак. Ціла індустрія по всьому світу забезпечує можливість повітрям дістатись до будь-якої країни на Землі. Однією з найскладніших систем у цій індустрії є аеропорти. Для пасажира – це портал до авіаліній, через які він подорожує, умови комфорту в очікуванні рейсу, правила, що має виконувати пасажир і сервіс, на який він розраховує купуючи квиток. Для пілотів – підтримка у здійсненні перельотів, можливості зльоту та приземлення на смуги аеропортів, технічне обслуговування. Для міст, регіонів, країн – запорука розвитку економік, відкриті можливості для створення умов відкритості для бізнесу, науки, туризму зовні.



Завдання

АЕРОПОРТИ

Для конференції «Лінія стартапу» для творчої молоді готується за різними напрямками інтерактивний огляд моделей споруд, пристроїв, процесів, послуг.

 Учаснику олімпіади пропонується підготувати низку рішень, які характеризують сучасну модель фунціонування аеропорту.                            

Умова задачі «Аналітика для пасажирів»

(Завдання виконується виключно засобами  MS Excel)

Результат роботи учасника зберегти у файл apinfo.xlsx

Важливим аспектом довіри до авіаційної галузі є гарна поінформованість пасажирів літаків.

Учаснику олімпіади необхідно створити:

·         модель інформаційного бокса, який надає дані за якістю обслуговування пасажирів в аеропортах світу за статистичними даними якості обслуговування, оперативної роботи та досвіду пасажирів у даному аеропорті;

·         інтерактивну карту розрахунку відстані до найближчого з трьох аеропортів;

·         модель інтерактивного конструктора наповнення незареєстрованого багажу;

·         мультимедійну інформаційну панель з порівняльною інформацією про довжину злітно-посадкової смуги деяких аеропортів світу й їх висоту над рівнем моря.

Для виконання завдання учасник має виконати задачі відповідно з інструкцією (файл Інструкція Excel.docx)

Умова задачі «Радар»

(Завдання виконується виключно засобами  MS Excel)

Результат роботи учасника зберегти у файл Радар.xlsx

Вам пропонується за допомогою засобів візуалізації даних табличного процесора створити анімовану модель радара, на «екрані» якого відображалися відмітки від «цілей», які розміщені на «тактичній карті». Для виконання завдання учасник має виконати задачі відповідно з інструкцією (файл ІнструкціяРадар.docx)



Умова задачі «Рейси»

(Завдання виконується виключно засобами MS Access)

Результат роботи учасника зберегти у файл Авіарейси.accdb



Одним з завдань є створення бази даних, в якій учаснику необхідно розробити Довідник кодів, що дозволяє переглянути інформацію про усі коди аеропортів з бази даних, їх назву та місто, у якому вони розташовані; провести аналітику наявності маршрутів між аеропортами; змоделювати  інтерфейси для замовлення квитків та довідки про наявні рейси між аеропортами у базі даних.

Учаснику надано файл «Авіарейси.accdb», в якому знаходяться дані про аеропорти, авіакомпанії та рейси. Відповідно до наведених інструкцій (файл Інструкція Access.docx) необхідно створити вказані форми та звіти відповідно до зразків. Учасник не обмежується у кількості додаткових об’єктів бази даних.   

Умова задачі «Аеропорт-мрія»

(Завдання виконується виключно засобами MS POWER POINT

Результат роботи учасника зберегти у файлах

АеропортМодель.pptx, ЛітакМодель.pptx,  АеропортУправлінняПольотами.pptx)



Який аеропорт Ви б хотіли створити для свого міста, своєї країни. Певно він має бути зручним, надсучасним, ефективним і безпечним. Голландський дослідник Хенк Хесселінк і його партнери з Національної аерокосмічної лабораторії в Нідерландах запропонували несподіване рішення для прийому літаків за умов зміни напряму і сили вітру – аеропорт з кільцевою злітною смугою. Це суттєво збільшений трафік, вищий рівень безпеки, раціональне використання земельних ресурсів та ідеальна транспортна коммунікація з терміналами аеропорту з навколишніх міст.



Учаснику олімпіади відповідно до інструкції (файл Інструкція PowerPoint.docx) пропонується відтворити за зразками:


·         макет літака (вид згори) точно за реальними розмірами та пропорціями зображення з файлу креслень (файл  747400_3.gif) та дизайну зображення (файл ДизайнФормат.jpg);



·         динамічну керовану модель вибору рейсу відправлення, стартового сектора зльотної смуги з відсутнім боковим вітром та руху обраного літака від терміналу (файл Зразок_АеропортРейс.wmv).



УВАГА!!!

У розв’язку завдання дозволяється використовувати тільки файли з початковими даними, які розміщено у каталозі Для учасника.

У файлах-розв’язках учасника ЗАБОРОНЕНО(!) наявність :

·           відомостей, які ідентифікують особу учасника(за виключенням назви каталогу з файлами-розв’язками учасника),

·                         зображення з файлів-зразків чи з файлів-інструкцій.

Використання редактора VBA та макрорекордера ЗАБОРОНЕНО за виключенням вбудованих макрокоманд MS Access.

Перевірка розв’язку учасника передбачає зміну вхідних даних та перевірку результату обчислень зі зміненими даними.

Всі завдання необхідно виконати за 4 години та передати файли-розв’язки під підпис члену журі у каталозі з назвою Прізвище_Імя_Школа_Клас (наприклад: Петров_Олесь_ЛІТ_11 або Сидоренко_Анна_СЗШ25_10).

Під час олімпіади учасник має право задавати питання виключно у письмовому вигляді. Питання повинно бути сформулюване таким чином, щоб на нього можна було а відповісти однозначно ТАК чи НІ.

 У випадку, якщо одна з цих відповідей може стати підказкою або відповідь міститься у тексті завдання учасник отримує відповідь БЕЗ КОМЕНТАРІВ.

Розв’язок олімпіадного завдання вважається зданим тільки після перевірки членом журі в присутності учасника олімпіади наявності його файлів-рішень та підпису учасником у протоколі прийому робіт (підпис учасника ставиться після відмітки про наявність  файлів-розв’язків кожної задачі).

Попереднє співвідношення балів Access:Excel:PowerPoint відповідно 30:50:20

Бажаємо успіху!

Журі та оргкомітет олімпіади.


Немає коментарів:

Дописати коментар